Způsoby doručení

V internetovém obchodě Clinia.cz/sk realizujeme následující způsoby doručení objednaného zboží:

DPD

Cena za dopravu zboží na adresu v České republice je 89 Kč (doručení v rámci ČR na zadanou adresu v ČR)

Cena za dopravu zboží na adresu ve Slovenské republice je 180(doručení v rámci SR na zadanou adresu v SR)

Cena za doběrečné při platbě dobírkou činí podle vybraného způsobu doručení + 42 Kč (doručení v rámci ČR i SR)

Zásilka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti DPD na zadanou adresu při objednání. Před doručením zásilky Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi místo a čas doručení.

Je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém budete k zastižení. Svoji zásilku můžete sledovat on-line zde. Je nutno zadat číslo zásilky, které je Vám zasláno na email a potvrdit vyhledat.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, zejména jestli není porušena lepicí páska a jestli není opravovaná jinou páskou. V případě poškození zásilky nebo při podezření je nutné zapsat výhradu a rozsah poškození do protokolu řidiče při přijetí a podpisu převzetí zásilky. V případě pochybností můžete zásilku odmítnout. V tomto případě nás informujte e-mailem.

Pokud si zásilku převezmete, tak později nemůžeme vstoupit do reklamačního řízení mezi Vámi a dopravcem. Na pozdější reklamace tak nelze brát zřetel.

Česká pošta

Cena za dopravu zboží službou Balík do balíkovny je 58 Kč (doručení v rámci ČR na adresu vybrané balíkovny)

Cena za dopravu zboží službou Balík na poštu je 92 Kč (doručení v rámci ČR na pobočku vybrané pošty)

Cena za dopravu zboží službou Balík do ruky je 92 Kč (doručení v rámci ČR na zadanou adresu v ČR)

Cena za doběrečné při platbě dobírkou činí podle vybraného způsobu doručení + 42 Kč (doručení v rámci ČR i SR)

Cena za dopravu zboží službou Balík do zahraniční je 180 Kč (doručení v rámci SR na pobočku vybrané pošty SK nebo na zadanou SK adresu)

Zboží je doručeno prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík nebo balík na poštu.

Při expedici zásilky je na zadaný email doručena informace s podacím číslem Vašeho balíku.

To, kde  se Vaše zásilka nachází si ověříte on-line zde. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, tak bude zásilka uložena na příslušné poště. Do schránky doručovatel vloží lístek potvrzující uložení zásilky. Pošta Vám odešle SMS a email s informací o nezastižení na uvedené adrese. Zásilka je na poště uchována k převzetí po dobu maximálně 6 dnů.

Pokud Vaše zásilka nevykazuje žádné vady, tak dopravce není povinnen čekat na otevření zásilky. V případě, že si převezmete zásilku a až po jejím otevření zjistíte, že je její obsah poškozený, tak neprodleně kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně až 3 dny.

Při přebírání zásilky zkontrolujte stav obalu zásilky, zejména jestli není porušena lepicí páska a jestli není opravovaná jinou páskou. V případě pochybností můžete zásilku odmítnout. V tomto případě nás informujte e-mailem.

Pokud si zásilku převezmete, tak později nemůžeme vstoupit do reklamačního řízení. Na pozdější reklamace tak nelze brát zřetel.