Parfémové značky pomáhají v boji s COVID-19

Kapitáni parfémového průmyslu a jejich luxusní parfémové značky využívají v boji proti COVID-19 zejména svá výrobní zařízení. Filantropická národní reakce na pandemii koronaviru poskytla ve svých zemích zásadní pomoc hned v první linii. Vedle danění příjmů ve svých mateřských zemích tak známé parfémové a módní značky prokazují svou účast i v současné pandemii a nouzi.

LVMH

Příkladem za všechny by mohla být skupina LVMH. Již necelých 72 hodin poté, co francouzská vláda vyzvala své podniky, aby pomohly v úsilí proti Covid-19, tak tento konglomerát převedl své továrny na výrobu parfémů jako jsou Christian Dior, Givenchy a Guerlain, aby začaly vyrábět dezinfekční prostředky na ruce. 120 tun dezinfekčního gelu bylo již namícháno, stočeno a darováno do celkem 39 pařížských nemocnic. Značka LVMH také záhy objednala miliony obličejových roušek a respirátorů z Číny pro francouzské zdravotnické pracovníky v první linii. Když v lednu poprvé propukl koronavirus v Číně, tak firma ihned darovala 1,9 milionu liber Červenému kříži v Číně.

Bvlgari

Kromě daru nemocnici v Spallanzani v Itálii na získání nového 3D mikroskopu italský klenotník Bvlgari oznámil, že ve spolupráci se svým partnerem pro parfémy firmou ICR vyrobí několik stovek tisíc dezinfekčních prostředků na ruce, aby pomohl v boji proti koronaviru. 75ml recyklovatelné lahvičky jsou distribuovány do zdravotnických zařízení prostřednictvím Protezione Civile (italské oddělení civilní obrany).

Prada

Itálie byla v úvodu jednou z nejvíce postižených zemí Evropy v pandemii koronaviru a značka Prada rychle přišla na pomoc svému národu. Módní dům Prada daroval šest jednotek intenzivní péče třem největším milánským nemocnicím: v San Raffaele, Sacco a dětské nemocnici Vittore Buzzi. Dne 18. března zahájila značka Prada na základě výzvy o pomoc z Toskánska svou výrobu 80000 nemocničních županů a 110000 obličejových roušek vyrobených z prodyšné netkané propylenové tkaniny.

Hugo Boss

Značka Hugo Boss oznámila, že začíná vyrábět obličejové roušky v závodu na výrobu oděvů v globálním sídle v Metzingenu. Roušky jsou vyráběny z bavlněného směsného materiálu, který lze nejméně 50krát prát a znovu použít. Jsou darovány veřejným zařízením, jako jsou pečovatelské domy, hasiči a policejní stanice, aby byly více chráněny před koronavirem. Značka Hugo Boss se zavázala vyrobit a dodat celkem 180000 roušek.

Burberry

Značka Burberry oznámila řadu iniciativ zaměřených na řešení koronaviru prostřednictvím Instagramu. Módní dům Burberry se zavázal využít svou globální síť dodavatelského řetězce k urychlení dodávek 100000 obličejových roušek a respirátorů do NHS a také znovu využívá svoji továrnu na výrobu trenčkotů v Yorkshire na výrobu nechirurgických plášťů a obličejových roušek pro nemocniční pacienty. Značka financuje také vakcínu s jednou dávkou, kterou vyvíjí Oxfordská univerzita. A konečně značka věnovala nezveřejněnou částku charitám jako jsou FareShare a The Felix Project zabývajícími se chudobou.

Giorgio Armani

Ve společnosti Giorgio Armani přešly všechny její italské továrny na výrobu nemocničních zdravotnických kombinéz na jedno použití, které jsou věnovány zdravotnickým pracovníkům po celé zemi v boji proti Covid-19. Návrhář Armani také věnoval 2 miliony EUR italským nemocnicím, včetně čtyř v Miláně a nemocnicím v Bergamu, Piacenze a Versilii v oblasti Toskánska. „Rád bych věnoval zvláštní pozornost těm, kteří se podílejí na výrobě zdravotnických kombinéz na jedno použití,“ řekl Giorgio Armani. „Svými dovednostmi tak konkrétně přispějí k řešení největší krize těchto let“.

Ralph Lauren

Korporátní nadace Ralpha Laurena věnovala 10 milionů dolarů na podporu boje proti koronaviru. Peníze poskytují finanční granty pro Nadaci pomoci při mimořádných událostech pro zaměstnance Ralpha Laurena; Fond solidarity Světové zdravotnické organizace Covid-19; podpora pacientů s rakovinou prostřednictvím fondu Pink Pony; podpora iniciativy A Common Thread, fundraisingové iniciativy pro americké módní návrháře; a také půjde o výrobu 25000 kombinéz a 25000 obličejových roušek. Americký designér také podstatně přispěl do CFDA/Vogue Fashion Fund, aby v této době pomohl zachránit bojující designérské podniky.

Ferrari

Značka Ferrari přeměnila své sídlo v Maranellu na montážní továrnu na dýchací respirátory a ventilátory, aby se navýšila italská výroba ze 150 na 500 přístrojů týdně. Exor, mateřská společnost Ferrari a Fiat Chrysler dohodly vzájemnou spolupráci s největším italským výrobcem ventilátorů Siare Engineering na pomoc během pandemie koronaviru.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *